Vacanța în Malta sau cum să îți strici toată vacanța cu servicii proaste

Prima zi din vacanța în Malta a fost un adevărat coșmar. Nici bine nu am apucat să plecăm din Napoli că ne-am lovit de mirosurile de transporație ale negrilor. Și cu riscul de a părea rasist, da, negri nu știu ce este ala deodorant. Nici în avion nu am avut parte de mirosuri normale și nici in autobuzul de la aeroport spre Bugibba.

Ghinionul ne-a lovit de două ori în autobuzul spre hotel, pentru că, am avut parte de două accidente pe traseu, iar ceea ce trebuia să fie un drum de maxim 30 de minute a fost unul de două ore, dublu de cât am făcut cu avionul din city breakul în Napoli în Malta.

Am trecut cu chiu cu vai peste asta, după ce soția s-a abținut de câteva ori că nu vomite de la mirosul de transpirație. Dar ajunși la hotel, surpriză din nou. De data asta, trebuie să recunosc port și eu o parte din vină. În inocența mea, chiar am crezut că un hotel de 3 stele bine cotat și pe Booking.com, nu e imposibil să nu aibă frigider în cameră. Uite că este posibil, ca într-o țară unde căldura este la ea acasă cel puțin 8 luni de zile din 12, camera de să nu aibă frigider.

Dar asta este doar un mic aspect neplăcut al hotelului Relax Inn din Bugibba. Ceea ce mă face să cred că nu trebui să mă mai bazez pe Booking de acum când fac rezervări. Hotelul Relax Inn este bine cotat din motive știute numai de idioții care au stat înaintea noastră acolo.

Vacanță în Malta: experiența Relax Inn

Ajungem la recepție și ne întâmpină un moșulică de vreo 60 de ani care mânca o ciorbă roz. Ne spune zâmbind că știe sigur că nu avem încărcătoare pentru prizele malteze care sunt de tip englezesc, așa că ne vinde două adaptoare cu câte 2 euro de căciulă. Treaba asta nu este trecută pe Booking.com. De ce ar fi trecută? Apoi, mai plătim încă 4 euro taxa de stațiune. Nu am înțeles-o până acum, și nici nu o să o înțeleg.

Camera este una tipică malteză, adică baia e mai mișto decât camera. Și mai curată.

Televizorul are aproape acceași diagonală ca telefonul meu. Nu are telecomandă pentru că oricum, cui îi trebuie așa ceva?

Iar vederea, deși suntem în centrul orașului, este absolut fenomenală, după cum vedeți:

Vacanță în Malta city break în malta concediu în malta hoteluri malta locuri de vizitat în malta restaurante malta (2)

Iar asta este priveliștea de sub balcon. Face toți banii…

Nici cu geamul de la baie nu îmi este rușine. Adică, dacă vreau să stau pe wc și să port o discuție cu turiștii din camera alăturată pot pentru ca avem oarecum geamuri comune :)).

La duș, dacă vreți să vă năpădească amintirile din copilărie, cu verile pe care le petreceați la bunici, atunci spălați-vă cu săpunul. Mirosul este asemănător cu săpunul de casă făcut din grăsime de porc, acela tăiat în cuburi mari pe care-l foloseau la spălat bunicii de la țară. Decât să miroși a săpunul asta, mai bine stai cu nasul în subsoara unui african care tocmai s-a întors de la muncă de pe vreun șantier maltez.

Restaurante în Malta: servicii proaste la suprapreț

După ce ne-am lăsat lucrurile am zis să iesim în oraș să mâncăm. Uitasem cât de proaste și scumpe sunt serviciile în Malta! Mi-am adus aminte imediat! Fuseserăm avertizați de prietenii noștri dragi din Malta, că restaurantele de aici sunt scumpe și cu servicii proaste, dar nu ne așteptam să fie atat de scumpe și proaste. Iar experiența asta aveam sa o repetăm și a doua zi în Valetta.

Până acolo, vă povestesc de servirea din piața St Paul’s Bay. Acolo fiind centrul în care se poate spune că se întâlnesc trei localități, St. Paul’s Bay, Bugibba, și Qawra, te aștepți să vezi niste localuri de calitate. Nope!

După ce am dat vreo 25 de euro pe vreo doi hamburgeri si cate o portie de cartofi, ne-am întors la hotel măcar să apucăm să ne odihnim cu gândul că vom ajunge în Valetta a doua zi si ne vom relaxa nițel.

Vacanța în Malta, un eșec aproape total

Odihna e pentru fraieri la Relax Inn, pentru ca deși suntem cazați la etajul 1, recepționistul de care vorbeam mai devreme, a zbierat până pe la 11 noaptea, vorbind in holul hotelului. Probabil era mai surd și trăia cu impresia ca daca el nu aude, sunt surzi toți cei cu care vorbea.

Daaar, surpriza nu a venit de la behăitul în noapte al moșului, ci de la paturi. Sunt atat de șubrede, desi arată noi, încât cum de așezi încep să scârțâie de zici că sunt bântuite. Așa că a trebuit să punem păturile din dulap pe spătarul paturilor pentru a mai reduce din scârțâit.

Apoi am aflat, poate și una din cauze: saltelele sunt mai mari decat ramele paturilor.

Aaaa. Am uitat să spun, că atunci când ne-am cazat, în fața ușii noastre era un pat rezemat de perete. Probabil aia era cazare la jumătate de preț. A doua zi a dispărut.

Pereții camerelor sunt atât de subțitri că auzi ce vorbesc cei din camera alăturată dacă te străduiești nițel.

Trecând peste toate acestea, nu consider că am pierdut 160 de euro pe cazare de 4 nopți, ci că m-am costat doar 160 de euro să nu mai vin vreodată în Malta!

Facebook Comments

About Adelina Barbu

Adelina Barbu - Storyteller la Magical Taste (magicaltaste.eu) - ofițer de poliție îndrăgostit de arta culinară pe care am păstrat-o la nivel de aventură în bucătăria proprie. Din acest motiv am ales să experimentez, dar nu ca dr. Frankenstein, în crearea unor mâncăruri atât tradiționale dar și internaționale.